Jedno od mojih iskustava sa ThetaHealingom

page.jpg

Još prošlog leta se na fotografijama videle čudne flekice na mojim grudima. Većina koja je videla je mislila da mi se guli koža, da sam izgorela, ali nije bilo tako. Zapravo te čudne flekice su mi se pojavila na fakultetu. Dermatolog mi je prvo rekao da sam obukla nešto staro, pa sam menjala prašak za pranje veša, pa omekšivače.. Pa sam koristila jedan sapun, pa sam mazala drugu kremu, ali je to stajalo i stajalo.. Lekar već nije imao objašnjenje zašto su te čudne fleke tu na mojim grudima..

A ja sam ih vremenom prihvatila. Svako ko me pitao šta mi je to, rekla bi da je to ono nešto, što me čini posebnom. 🙂 Što me čini drugačijom. 🙂 Da to nema svako i da je to moje obeležje. I zaista sam tako i osećala 🙂 Nije mi smetalo, mada su me ljudi zaustavljali, predlagali razna rešenja. Ma samo maži sa tim. Ma samo prestani da jedeš to. Već sam bila navikla, i nije mi smetalo što me i na plaži sa čudom gledaju, i svaki put skrenu pogled kada pogledam na njih. 🙂 U redu, ja sam po tome posebna. 🙂

Ali se onda sećam da sam bila na jednom od seminara ThetaHealinga, kada me je učitelj pitao: Nora pa šta ti je to? Do tada sam imala već nekoliko završenih tečaja, uveliko sam radila sa klijentima, ali nikada se nisam setila, da bi i na tome mogla poraditi. Seminar je bio u junu (čini mi se), i tada u kratnim rukavima, otvorenim majicama, te flekice postaju više vidljive, nego zimi, kada sam obučena skoro do temena moje glave 😀
I njemu sam odgovorila isto. Vidite, imate jednu zaista posebnu i drugačiju učenicu. 🙂 A on mi je tada rekao, hajde da budeš posebna, i bez tih flekica. 🙂 On mi je tada uradio prvi tretman, još na samom seminaru, a meni je postalo jasno kao dan, zašto nijedna krema, ni jedan sapun, i ništa do sada nije pomoglo…

I tada sam krenula i to da rešavam. Do tada sam uvek razmišljala: Nora, pa ima toliko stvari koje možeš da radiš, to ti i nije toliko bitno. Ali sam odlučila da rešim i to. 🙂 Korak po korak kao sam radila sebi tretmane, primećivala sam da se flekice smanju, da postaju svetlije, da se povlače.

Na slici vidite sliku sa prošlog letovanja, a sa druge strane vidite sliku od ovog leta. 🙂 Felkice su nestale kao da ih nije ni bilo!!! 🙂 To su primetili moji najbliži sa pitanjem: Nora šta si radila da je nestalo?? Tek tada sam primetila da je i moje fizičko telo odreagovao na tretmane 🙂 I presrećna sam što mi je ThetaHealing i u ovome pomogao 🙂 I da, moguće je. Ako verujete u to. ❤ I evo i rezultata. ❤

S ljubavlju,
Nora

Detalje o tome šta je ThetaHealing, u čemu sve može pomoći pročitajte na sledećem linku: https://norakalapatiblog.wordpress.com/thetahealing/

A ovde su iskustva klijenata: https://norakalapatiblog.wordpress.com/iskustva-klijenata/

11101235_10204711121472144_3096864611058718728_n

Leave a Reply

