Kako biti srećan svakoga dana?

20170320_110827-1.jpgDanas slavimo međunarodni dan sreće. 🙂 Baš ovaj dan me je inspirisao da Vam postavim nekoliko pitanja i da podelim sa Vama neke moje sitnice koje mene čine srećnom. 🙂 Pa da krenemo. 🙂

Veoma često kažemo kako želimo da budemo srećni. Težimo ka sreći, želimo da je postignemo. Ali mi se postavlja pitanje: Šta je to što nas čini srećnima? Šta je sreća? Da li postoji srećan život ili su to samo neki srećni trenuci koji budu i nestanu? Zanima me i Vaše mišljenje o ovome. 🙂

Čini mi se da kada bi svako odgovorio na pitanje šta je za njega sreća, imali bi toliko definicija i toliko različitih odgovora. 🙂 Što je u potpunosti u redu. 🙂 S druge strane većina bi odgovorila da je sreća jedno idealno stanje kada je sve na svom mestu, sve je savršeno, sve je posloženo u svakom segmentu našeg života. Hmmm…. Šta je to idealno stanje? Bađ zbog toga što ne znamo šta to znači, taj cilj da budemo srećni postaje maglovit i baš baš daleko nešto. Dok oni koji znaju cilj, često ga postave dosta daleko… Kada završim fakultet, kada nađem svoju srodnu dušu, kada se udam, kada rodim decu, kada izvedem decu na pravi put, kada odem u penziju biću srećna. A kada postignemo te ciljeve shvatimo da ni sada nismo srećni, da i sada nešto fali.. Nismo bili srećni na putu do cilja, nismo srećni na cilju. Pa šta sad da radim?

Prvo da znate da ste svi rođeni da budete srećni. 🙂 Ne samo na međunarodnom danu sreće, nego svakoga dana!!! 🙂 O da!! 🙂 Rođenjem ste dobili sve neophodne resurse da to i ostvarite! 🙂
Ali kako??? 🙂

Jedna od stvari koje svakako možete da radite je da uživate u svim divnim “sitnicama” koje Vas okružuju. 🙂 Primetite ih. Da, primetite ih. 🙂 Koje su stvari koje Vas čini srećnima? Koje su stvari koje kada vidite, osetite Vam mami osmeh na lice? 🙂 Znate, one sitnice koje život znače. 🙂 Sigurna sam da ste i Vi čuli za onu izreku: Od jednog drva ne vidi celu šumu. Tako često i mi… Od svih silnih stvari koje nam se znaju izdešavati u toku dana, ne primetimo te sitnice koje nas čine srećnima…

Ovo je delić moje liste stvari koje mene čine srećnom i koje mi mame osmeh na lice:

– Visibabe koje najavljuju proleće.
– Čuti svoju omiljenu pesmu na radio prijemniku i krenuti glasno pevati.
– Uveče, svetla mog divnog grada.
– Kada mi se jedno malo dete nasmeši na ulici.
– Kada u ustima osećam ukus mog omiljenog sladoleda.
– Kada vidim zaljubljene parove koji se drže za ruke i šetaju.
– Kada se ujutru probudim pre nego što je sat zvonio i shvatim da ima plus vremena za još neku dodatnu aktivnost.
– Kada mi bubamara sleti na ruku.
– Kada ugledam mog Napoleona koji jedva čeka da ponesem njegovu loptu i da se igramo.
– Kada na kraju sjajnog dana odem na salsu i opustim se uz ples.
– Miris hleba kada prolazim ispred neke pekare.
– Kada kući pronađem čokoladu za koju nisam znala. 🙂
– Kada pronađem 3 identična broja na registracijskim tablicama.
– Kada ugledam srce na betonu, a do tada ga nisam videla, pa ga naredni put već tražim. 🙂
– Kada sretnem dragu osobu koju sam davno videla.
– Kada pročitam dobru knjigu.
– Kada pada kiša i gledam kako se kapljice takmiče ko će pre da sklizi kroz prozor.
– Kada mi sunce miluje lice, a ja sedim zatvorenih očiju.
– Kada čujem ptičice kako veselo pevaju na drvetu ispred mog prozora.
– Kada ga zagrlim jako, a on me zagrli još jače.

I lista se još nastavlja… 🙂

Koje su te male stvari koje Vama mame osmeh i koje Vas čine srećnima svakoga dana? 🙂 Skupite ih u jedan predivan šareni buket i poklonite ga sebi i drugima. 🙂

S ljubavlju,
Nora

11101235_10204711121472144_3096864611058718728_n

Leave a Reply

