Kome preporučujem ThetaHealing?

20170310_094348.jpgDa li svakome preporučujem ThetaHealing? Odmah na samom startu da Vam odgovorim na pitanje: NE.

ThetaHealing preporučujem SAMO onima koji ISTINSKI žele promenu u svom životu. ❤ Onima koji su spremi da im život postane lepši, radosniji, da se oslobode svih kofera, tereta koji vuku sa sobom. Onima koji žele istinski iz srca i cele svoje duše da oproste sebi i drugima. Onima koji imaju nisko samopouzdanje, izgubili su veru u sebe, sigurnost u sebe, misle da nisu vredni ljubavi, ne vole sebe. Za one koji ne smeju da kažu NE, jer misle da će time nešto strašno da se desi, i da gube i ono malo što imaju. Onima koji žele da uživaju u sadašnjem trenutku, žele da budu prisutni celim svojim bićem u ovde i sada, bez da razmišljaju šta bi bilo da sam drugačije radila u prošlosti, ili šta će biti sutra. Onima koji žele da se reše neke zavisnosti (cigarete, alkohol, kockanje), jer im je zaista dosta toga. Onima kojima fali motivacija, inspiracija. Onima koji se konstantno osećaju u grču, koji su uvek pod stresom, koji sve vide negativno. Onima koji su spremi da uđu u dubinu svoga bića i otkriju koje strahove, blokade, osećaje su tamo zatrpali. Da nabrajam još? 🙂

Jednom rečenicom: Preporučujem SVIMA koji su spremni da PROMENE svoj život. 🙂

U toku tretmana možemo da vidimo i prepoznajemo ona podsvesna uverenja, programe, osećaje koji su doprineli da budemo tu gde jesmo. Uverenja koje svakodnevno potvrđujemo u našem životu. Možemo da prepoznamo zbog kojih stvari u životu uvek imamo izazova sa novcem, zašto mi se uvek pojavljuju identični partneri (U redu, izgledaju drugačije fizički, ali suština je ista), ili zašto partnera čak i nema. Zašto mi je život mučenje, patnja, kada ja želim da uživam u njemu? Ne retko bude da ja svesno mislim da ja nemam to uverenje, ali se na kraju ispostavi da je ono ipak tu negde sve vreme.

U toku tretmana praktičar kroz pitanja pomaže klijentu da dođe do ograničavajućih uverenja, strahova, osećaja, trauma koje se nalaze na putu srećnog radosnog i ispunjenog života. Ono što je bitno naglasiti da praktičar menja samo ona uverenja, osećaje i stvari koje klijent prihvati, odnosno verbalno odobri. Poštujemo svačiju slobodnu volju, tako da ste sigurni, bezbedni i zaštićeni u toku celog tretmana.

I onda se postavlja pitanje: Da li sam ja spremna za tretman?
Čim Vi razmišljate o tome: Spremni ste 🙂

Odaberite praktičara kome verujete, kome možete da se prepustite i krenite. 🙂

Ako to budem ja, biće mi drago da Vas provedem kroz to divno iskustvo ❤

S ljubavlju,
Nora

Ovde možete da pročitate opis ThetaHealinga. ❤

Ovde možete pročitati iskustva klijenata
(klikom na tekst iznad)

11101235_10204711121472144_3096864611058718728_n

Leave a Reply

