Da li popravljate ili bacate stvari koje se pokvare?

couple-1521404_960_720.jpgDa li popravljate ili bacate stvari koje se pokvare?

Mislim da je ovo bitno pitanje svima nama. U vreme naših baka, prabaka su se stvari pre popravljale. Bilo da se radilo o starom radio prijemniku ili braku.

A u današnje vreme vlada trend: Zameni brzo sve ono što se pokvarilo, i ne funkcioniše… Pošto to radimo sa našim uređajima, čak i pametne telefone menjamo na svake 2 godine (neki čak i češće), došli smo do toga da se isto tako odnosimo sa našim odnosima. Ne funkcioniše? Odmah treba da se menja. Što se uređaja tiče, oni su zaista tako sastavljeni.. Bilo da se radi o telefonu, televizoru, usisivaču… Ali pogledajte kako se ovaj obrazac odražava na Vaš život i na svakodnevno funkcionisanje.

Međutim, dok se kod menjanja uređaja čak i radujemo, jeeeej imam novi telefon koji ima još više opcija mogućnosti, menjanje i skakanje iz odnosa u odnos (bez obzira da li se radi o partnerskim ili prijateljskim odnosima) često nam donosi bol, tugu, razočarenje.

Svako u naš život ulazi sa razlogom. Ima poklon za nas i mi imamo poklon za tu osobu. Pitanje je samo, da li ćemo prepoznati taj poklon? Ako se odmah okrenem, čim nešto ne funkcioniše, da li ću onda naučiti lekciju, dobiti poklon? Ako znamo da su nam partneri naše ogledalo onda kada se pojavi strah, nezadovoljstvo, bes, tuga, itd., trebalo bi da pogledamo odakle to potiče. To sa lakoćom radimo u toku ThetaHealing tretmana. I onda shvatimo da je partner pomogao da se rešimo nekog duboko potisnutog bola.

A recimo sada da sam, čim sam primetila da nešto ne štima, odmah ga menjam. Ma neće on mene nervirati, nema šanse da mu to dozvolim. Nađem drugog partnera koji je divan, sjajan, baš mi odgovara. 🙂 I nakon nekog vremena eto identičan problem i sa njim. Nije nam jasno zašto mu nismo bitni i važni, zašto je sa njim život dosadan, odakle meni opet ta ljubomora, zašto zaboravlja meni bitne stvari… Isti scenario samo sa drugom osobom…

Zato što su te stvari do nas, a ne do partnera. I zato možemo mi menjati svaki put partnere, ali pre ili kasnije, ako želimo kvalitetan odnos, treba to da rešimo sa sobom. Znači kada se pojavi neki izazov u odnosu, ili neki negativan osećaj vezan za partnera, i ako je i On spreman da radi na tome da Vaš odnos bude još bolji, svakako bi trebali da pričate o tome, i da rešite. Budite iskreni prema partneru. I bitno je da i On želi da se stvari poprave.

Isto tako važi i za radno mesto. Konačno sam se oslobodila šefa koji je bio grozan prema meni, našla drugi savršen posao, a ovaj šef ovde još gori…. Znači svakako se treba pozabaviti sa ovim stvarima, jer isplivavaju na raznim mestima, i žele da budu rešene.

Ja sam uvek prvo za opciju da vidimo kako možemo da popravimo ili rešimo. Ako ostanemo u tim negativnim osećajima, i konstantno ih vučemo sa sobom prvo što se dešava jeste da gubimo svoju snagu, energiju, sreću… A kada izgubimo sreću, konstantno smo nezadovoljni, tužni, frustrirani, pre ili kasnije se javljaju i fizički simptomi… A to ne želimo, jel tako?

Dakle pitanje: Popravljaš ili odmah menjaš stvari?

Ako je tvoj odgovor: želim da popravim, onda sam tu za pomoć. ❤

S ljubavlju,
Nora

11101235_10204711121472144_3096864611058718728_n

Leave a Reply

