Po čijim očekivanjima živiš?

girl-839826_960_720.jpgNa početku treba da kažemo da ta očekivanja dolaze sa dve strane.

1. Dolazi od našeg okruženja: roditelji, prijatelji, braća, sestre, partner, itd.
2. Očekivanja nas samih, koje su isto tako usadili nekada davno roditelji, poznanici, a mi smo im dozvolili da izrastu i puste korenje.

Ako u ovom trenutku osećate da zapravo živite po svim ovim očekivanjima, čak u toj meri da osećate da gubite sebe, da to više niste vi, želim vam reći da to možete promeniti. Ne roditelje, braću, partnera, nego vaš pogled na ta očekivanja..

Kako?

Ako volite sebe, ako želite da pomognete drugima, ako ste nežni i blagi prema sebi. Ako ste svesni svojih vrlina isto tako i svojih mana, bez da budete besni, ljuti zbog njih, ako slušate svoj unutrašni glas, učite iz svojih grešaka. Ako ne obećavate ništa, ali se uvek trudite da date svoj maksimum, pa i više od toga.

Sada čujem sledeće pitanje: Sve u redu Nora, ali daj ti meni reci KAKO sve to da učinim??

Korak, po korak 🙂

Za početak skupite sva ta očekivanja na jedno mesto i preoblikujte ih, pogledajte ih iz druge perspektive.

Na primer: Imaš već 27 godina, a zašto još nisi udata? – Ja znam kada je pravo vreme za taj korak. Učinići ga kada ja to odlučim i budem spremna. Ni pre, ni kasnije.

Prihvatite da svako ima svoje mišljenje, perspektivu o stvarima. I imaju pravo na to. Ali i Vi imate pravo da stvari gledate na drugačiji način. I samo zato što svi kažu da sam već trebala da budem udata, još ne znači da je to dobro za mene. Samo Vi znate šta je dobro za Vas. Vi živite svoj život. Drugi samo mogu da pretpostave, ali ne i da znaju to.

A kao treće krenite da ugađate sebi, i da se sa sobom bavite. 🙂 Pitajte sebe. šta ja to sada želim da radim? Šta mi prija? Umesto toga da pitam partnera, roditelje, komšiju, šta bi ja sada trebala da učinim, ili šta oni očekuju od mene. To ne znači sada da ako ste doneli neku odluku, bila je vaša odluka, da ne treba da je uradite. Samo umesto da obraćate pažnju kako drugi žele da to uradite, učinite kako Vi želite. Sve te stvari možete učiniti i kroz igru, lakoću, zabavu. 🙂

Recimo ako želite da pevate na ulici, učinite to. 🙂 Sigurno će Vas pogledati, možda i komentarisati 🙂 Ali znajte da to čine jer ste Vi uradili nešto što su oni želeli, samo nisu imali hrabrosti to da učine. 🙂

S ljubavlju,
Nora

Leave a Reply

