Da li si dovoljno hrabra da voliš sebe?

bare-1986105_640Krećem sa pitanjem: Da li voliš sebe?

Mogu prosto da vidim kako klimaš glavom ili čak naglas govoriš bez razmišljanja DA, naravno. Bože Nora kakvo je ovo sada pitanje? A posle odgovora, možda se pojavi neki glasić koji kaže: ovo nisam odradila danas, vidi mi stomak ugojila sam se, ja ovo ne zaslužujem, ovo ću da ukinem sebi jer nisam odradila nešto, itd. Ili će taj glasić reći, pa ti uopšte ne voliš sebe…

Ja sam bila jedna od onih, koja je kao iz topa odgovarala: Da, naravno da volim sebe. Sama sam sebi najbitnija. A celo moje biće se opiralo i vrištalo da to nije tako… Ako niste sigurni da li volite sebe ili ne, uradite sledeću vežbicu.

Zamislite da sedate na klupu pored sebe. Da, to si isto tako ti, osoba koju poznaješ, i sa kojom planiraš da živiš srećno do kraja svog života.

– Kada si je poslednji put pitala šta želi?
– Kada si je saslušala poslednji put?
– Kada si je zagrlila poslednji put?
– Kada si je pohvalila poslednji put?
– Kada si je branila poslednji put?
– Kada si joj poslednji put rekla da je voliš baš ovakvu kakva jeste?
– Kada si je pomazila poslednji put?
– Kada si o njoj poslednji put pričala sa ljubavlju, razumevanju?

Mislim da razumete o čemu pričam. I onda hajde da Vas pitam i sledeće:

– Kada ste je poslednji put kritikovali?
– Kada ste poslednji put želeli da bude drugačija, da oseća drugačije?
– Kada ste joj poslednji put rekli da ćuti, bez da je saslušate?
– Kada ste je poslednji put podcenili?
– Kada ste je poslednji put primorali na nešto što ne želi?
– Kada ste poslednji put izgrdili?
– Kada ste poslednji put zapostavili? Odbacili? Gurnili u drugi plan?

Mislim da, ako ste na ova pitanja odgovorili iskreno, onda sada vidite i znate kakav zapravo odnos imate prema sebi, i da li sebe volite. ❤

I molim te, sada nemoj da osuđuješ sebe, zbog načina kako ste se odnosili prema sebi.. Ali je sada trenutak to da se promeni. Zašto do toga dolazi, koji su okidači, šta se dešava, tome ćemo posvetiti još vremena i prostora drugi put, jer je opširna tema. 🙂

alter-netNajteži deo, meni, je bio da priznam da zapravo ne volim sebe. I sada kada gledam ovu sliku iz 2011. godine, vidim koliko sam bila tužna i nesrećna zbog toga. Imala sam i preko 90 kilograma, i to mi je bio na neki način i štit od same sebe… Ali isto tako se jasno sećam trenutka kada sam rekla da ću to promeniti. I kada dolazi taj trenutak? Kada Vam dosadi da svima ugađate. Da vam svi budu bitni i važni. I kada vam bude toliko dosta toga, da ste spremni da učinite nešto po tom pitanju.

Ono što poželite tada da učinite, jeste da se okružite ljudima koji će Vam biti podrška. I ljubav prema sebi se ne dešava preko noći. Idem da spavam i sutra kada već ustanem, volim sebe u potpunosti 🙂 Bilo bi sjajnoo da je tako 😉 Ali svaki dan možete učiniti za sebe nešto 🙂 I ovaj odnos, kao i svako drugi, zahteva da se neguje. Postavite sebi pitanje svakoga dana: Šta je to što danas mogu da učinim kako bi te volela još više? 🙂 Pa čak ako je odgovor, želim gumene bombone (što se meni delilo pre neki dan 🙂 ), ili želim da se prošetam, da meditiram, da odspavam pola sata duže. Pružite to sebi 🙂

I videćete kako će taj odnos postajati sve lepši i lepši 🙂 I uvek ima prostora za napredak, što je još jedna sjajna vest. 🙂

Dakle? 🙂 Šta je to što ćete danas učiniti za sebe i ljubav prema sebi? 🙂

S ljubavlju,
Nora

11101235_10204711121472144_3096864611058718728_n

One thought on “Da li si dovoljno hrabra da voliš sebe?

  1. Danas cu po prvi put da dozvolim sebi da nisam savrsena, da me bliska osoba vidi kao losu, ali da ja ne zelim da prihvatim tudj sud kao svoj. Dosta mi je toga. Nisam savrsena, pravim i velike greske, ali zasluzujem da volim sebe takvu kakva sam i da menjam ono sto mi smeta. Hvala za divan tekst 🙂 Lepa si bila i kao bucka, a i sad si, jer si sva u osmehu, ali bitno je sta se tebi vise svidja i kako ti zamisljas dobar zivot i ljubav prema sebi.

    Like

Leave a Reply

