Da li plešete sa prilikama?

dancing-893206_960_720“Povoljne prilike plešu sa onima koji se već nalaze na plesnom podijumu.”

Rečenica koju sam danas objavila na svom FaceBook profilu, rečenica koju obožavam, i u kojoj ima jako puno istine…

Koliko puta želimo nešto, da želim da plešem, ali se nalazim u najmračnijem delu prostorije, da me ni slučajno niko ne vidi… I onda mi bude žao jer se nisam ni provela dobro, nisam ni plesala. Isto tako je i sa prilikama, mogućnostima koje nam svakodnevno dolazi. One su tu, dođu, svaki dan neka prilka nam se ukaže, ali mi je ne vidimo iz tog ćoška.. Ako smo na plesnom podijumu, mnogo nam je lakše da ih vidimo, prepoznamo, i samim tim da odlučimo da li ćemo ih iskoristiti ili pustit da porođu. U redu, hajde, skupimo svaku snagu, udahnemo par puta duboko, i stanemo na taj podijum. Vidim jednu priliku, vidim drugu, treću… Ali ih i sada propuštam. Ma zašto? Stah… Strah od greške, osuđivanja, neuspeha, od toga da budemo drugačiji, šta će ko reci?

Ili ono što je još često, da čim sam uočila tu priliku, ja već u startu odlučujem da nije za mene. Ma ja znam ne treba ni da probam. Čula sam od sestre, da od njene drugarice mamina komšinica probala, ali da je to glupost. A šta ako je ta prilika samo Tebe čekala? Šta ako si toliko posebna ili poseban 🙂 Da ona želi sa tobom da pleše? 🙂 Ono što želim da Vas ohrabrim danas je da stanete na taj plesni podijum i probate! 🙂 Šta možete izgubiti? 🙂 Ako ste probali i videli da to nije za Vas, bar ćete to odmah znati i ne razmišljati o tome 🙂 I nije sve za svakoga. Kako da pronađem šta je dobro za mene, ako ne probam i ne istražujem. A ne posle razmišljati o tome, zašto nisam imala hrabrosti to da probam..

Nisam dobra u plesu, pa se zato krijem? U redu nisam, ali da li ste videli nekoga da je krenuo da pleše, i odmah bio najbolji u tome? 🙂 Niste? Stvarno? Pa kako je to moguće? 🙂
Osoba koja je dobra u onome što danas radi je uložila je vreme, energiju, snagu, vežbala i vremenom je postala ono što danas jeste. 🙂

Izađi iz tog ćoška, pogledaj koja prilika te upravo sada zove na ples 🙂 I nikad se ne zna, možda to bude baš ono što si ceo život čekala 🙂

S ljubavlju,
Nora

Leave a Reply

