Ne sviđa ti se ono što vidiš? Zameni naočare! :)

glasses-1582473_640Ne sviđa ti se ono što vidiš? Zameni naočare! 🙂

Hm.. Pa da li je to tako jednostavno? Život nam se menja samo ako zamenimo naočare? Zapravo ne.. Život nam se ne menja, menjamo se mi… Mi biramo kako želimo da vidimo stvari koje nam se dešavaju u životu, bez obzira kakve one bile. Ja biram da u svakoj situaciji pronalazim drugu perspektivu, pronalazim ono što je dobro.

Kada zamenim svoje naočare vidim da se i poteškoće, i izazovi dešavaju za moje najbolje dobro. Dešavaju se da još više rastem, razvijam se, napredujem. Dešavaju se da razvijam neku svoju veštinu za koju nisam ni znala da je imam. A pošto sam je razvila, služiće mi u svim situacijama koje slede. I kao što jedna izreka kaže: u svakom dobrom ima nešto loše, i u svakom lošem ima i nešto dobro.

I kada to “loše” pogledamo sa distance, zapravo vidimo i zašto je to bilo dobro. Bilo je dobro što je supa koju sam danas skuvala bila malo slanija – posle smo svi pili više vode. 🙂 Bilo je dobro što sam možda uganula članak i nisam otišla na zakazani sastanak, jer bi se vratila kući kao isceđen limun, i naučila sam da i onda kada idem sporije, stižem sve da uradim. Sve mogu i bez žurbe.. Sjajno je što pada kiša, jer imam priliku da budem kreativna, i da razvijam svoju drugu perspektivu. 🙂

Svi ljudi koji nose ove naočare isto tako prolaze svakakve stvari i situacije u životu. Razlika je samo u naočarima. I onda se često kaže za njih da: njima je lako, rođeni su pozitivni, život ih je samo mazio, ne znaju oni šta je pravi život, imaju sreće u životu. Njima je lako da se raduju sitnicama, jer ne znaju šta je to nemati, šta je patnja, bol, tuga, nezadovoljstvo…

Verujte mi da su naočare sa kojima gledamo svet itekako važne. I ono što je još važno, kako gledamo kroz njih. Svako u životu ima i tugu, i bol, i proživi i gubitke dragih osoba, bolesti.. Oni su samo naučili da zamene naočare, i život posmatraju iz drugog ugla… Pokušajte i Vi! Stavite druge naočare i primetite sreću, radost, dobrotu u drugim ljudima, i sunce koje svima sija podjednako 🙂

I zato naredni put kada se sretnete sa srećnom, nasmejanom osobom, koja oko sebe širi ljubav i radost, razlog za to nemojte tražiti u njenoj biografiji – nego u njenim naočarima. ❤ ❤

Gledaj i razmišljaj drugačije. I onda ćeš u svemu videti blagoslov. ❤

S ljubavlju,
Nora

11101235_10204711121472144_3096864611058718728_n

One thought on “Ne sviđa ti se ono što vidiš? Zameni naočare! :)

Leave a Reply

