SADA je pravo vreme :)

nowUmorna sam.
Hladno je.
Pada kiša.
Sada je već kasno.
U ponedeljak ću…..

I lista se nastavlja i nastavlja… Da li ste se ikada ulovili u ovakvoj situaciji? Verujem da jeste i to mnogo puta. Priznajem i ja sam. Ono što mi onda prolazi kroz glavu: da li mi je to zaista važno, i da li ja to zaista želim? Šta ja gubim ili dobijam ako to uradim ili ne uradim. Da, ja to želim i onda širim listu sa početka…

Verujem da ste puno puta već čuli, svako vreme je pravo vreme, i da baš se sada pravi trenutak za to. Sve što Vam treba u datom momentu za to nešto Vi već to imate!! Ali ako to zaista jeste tako, šta je odlažem? ŽIVOT?!
Zamka u koju sam se i ja često upecala bila je, okej, hajde da razmislim još malo o ovome, hajde da smislim kako će to izgledati, kako ću to uraditi od početka do kraja.. I onda se samo odlaže i odlaže…

Baš zato, ako imate neku ideju, ako već znate šta je to što želite, učinite prvi korak ka tome SADA! Bez oglaganja!

Otkriću Vam i kako nastao blog.. Subota uveče negde oko deset sati.. Prolazi mi kroz glavu kako moj web sajt nikako da oživi, i da bi se već ozbiljno trebala pozabaviti sa time. Imam ideju u glavi kako želim da izgleda, šta želim da bude na njemu, ali mi kažu da to ne može na sajtu iz tehničkih razloga razloga, da bi to trebalo drugačije, da je prosto to neizvodjivo… U redu Nora, šta dalje? Ne može web sajt kako ti želiš? Može blog 🙂

U deset sati sedam za računar i otvaram sajt.. I blog počinje da živi… U redu, da, ima još posla na njemu, ali je pokrenut 🙂 Polako kao radim na njemu dobija formu kakvu ja želim, i kakvu sam imala u glavi.

I znate šta? Tooooliko mi se gledao taj film koji je tada bio emitovan, ali ja sam odabrala da neću tražiti izgovor i neću više odlagati kreiranje ovog kanala komunikacije, i uradila sam ga. Nekada za naše snove, ciljeve treba i da se odreknemo nekih stvari, o da. Da umesto filma, serije, kafe toga dana sa prijateljicom, napravimo neke konkretne korake ka ostvarenju onoga što smo zamislili.

Zato Vas motivišem, da pustite sve izgovore koje imate i krenite upravo SADA! 🙂

S ljubavlju,
Nora

Leave a Reply

