Specijalne prilike i svetski dan Sneška belića :)

16176293_10209321671053002_1379794811_nSećam se pre par godina izuzetno sam želela jedan parfem. Sanjala sam o njemu, osećala sam taj miris i priželjkivala ga jako. U tom trenutku je za mene on bio izuzetno skup, pa sam svaki put odvajala od svog džeparca kako bi mogla da ga kupim.

I došao je taj dan.. 🙂 Skupila sam novac, mogu da ga kupim. 🙂 Mislim da u ovom trenutku ni ne mogu rečima da opišem koliko sam bila srećna. Srećna jer sam uštedela toliko novca, i srećna što ću ga konačno imati. Isto tako se sećam da sam, nakon što sam ga kupila, odlučila da ću ga koristiti samo u specijalnim prilikama. Ni jedna prilika nikada nije bila dovoljno dobra, i zaista sam ga samo retko koristila.

Tako smo se jednoga dana spremali na jedno veliko porodično slavlje, i rekla sam sebi, Nora ako ti ovo nije specijalna prilika ja stvarno ne znam.. Uzela sam bočicu parfema u ruku, i kako sam je nezgodno uhvatila, bočica je samo skliznula i ispala iz mojih ruku.. Bočica je pala na pod… I sada možete da pretpostavite šta se dogodilo…

Da, bočica se polomila, i raspala na mali milion delova… Ta tuga, bol u tom trenutku su bili neopisivi.. Zašto sam ga do sada čuvala? Zašto ga nisam koristila svaki put kada sam poželela? Zašto sam to sve odlagala?

Bila je to velika lekcija za mene. Svaki dan je posebna prilika.  Svaki dan imamo razloga da koristimo svoj omiljeni parfem, da obučem svoju crvenu haljinu koja isto tako čeka posebnu priliku, da pijem iz svoje omiljene čaše, da nazovem svoje roditelje i da im kažem koliko ih volim…

Svaki dan imamo razloga za slavlje. Rođendani, razni praznici. Ako taj dan nije nikakav praznik, ili vam čak nije ni rođendan, smislite neki praznik i smislite šta ćete tog dana slaviti. 🙂 Slavimo život. 🙂 Slavimo radost, sreću, ljubav 🙂

Danas je recimo bio svetski dan Sneška belića 🙂 (18.januar) Da li ste ga proslavili? 🙂
Ja jesam, kako možete da vidite i na slici, jer je za mene i ovaj dan bio poseban, neponovljiv, i želim da ga pamtim. 🙂 Želim da kada se jednom budem setila ovog današnjeg dana, mogu da kažem, da iskoristila sam i taj dan, i zaista je bio poseban i sjajan. 🙂 Uživala sam punim plućima. ❤

Imajte ovo na umu svaki put kada se pitate, da li je ovo posebna prilika za nesto. ❤
Moj odgovor će uvek biti: DA! 

S ljubavlju,
Nora

Leave a Reply

