Drago moje Telo – pismo za moje telo

writing-923404_960_720Dok radimo na tome da bolje upoznamo sebe, i dok ulazimo u dubinu našeg bića, često smo skloni tome da zaboravimo da imamo i jedno telo koje je uvek tu sa nama. Telo koje nam je verno i u dobru i u zlu, i da često puno toga trpi za nas. Čak i kada smo bolesni ili se pojave neki simptomi, ne želi da nas kazni, samo da nam skrene pažnju na to da smo ga zapostavili ili zaboravili. Da bi ga što bolje razumeli, i znali da prepoznamo sve te znakove i signale koje nam šalje, potrebno je da izgradimo prijateljski odnos sa njim.

Najlakši način da povratimo taj odnos ili da ga još više produbimo, jeste da mu napišemo pismo. Da, da, pismo svome telu. Napišite pismo kao da pišete svom najboljem prijatelju. Ako ste ga u poslednje vreme zapostavili, zamolite ga da Vam to oprosti. Izrazite mu svoju duboku zahvalnost, i pokažite mu da bez obzira šta je bilo, ili šta jeste, da ga cenite i poštujete. Napišite mu slobodno i sve svoje misli, osećaje koje imate vezano za njega. Slobodno započnite to pismo sa: Drago moje Telo..

Ovo je izuzetno važan odnos u našem životu, i telo će Vam biti izuzetno zahvalno.
A u nastavku ću i ja ostaviti prvo pismo koje sam ikada napisala svom telu. Bilo je to pre par godina.. Kada se još nisam toliko bavila rastom i razvojem, ali sam itekako zanemarivala svoje telo. Bila sam besna i ljuta na njega, jer nije izgledao kako sam ja želela. Moje telo mi je nežno uvek slalo slignale, ali ja sam ih veoma vešto zanemarivala, sve do trenutka kada su stvari već postale izuzetno ozbiljne. Tada sam naučila svoju lekciju. Telo moje, ja te volim baš ovakvu kakva jesi. Za mene si najbolja.

A evo i pisma:

Drago moje Telo,

Ovom prilikom želim da izrazim svoju duboku zahvalnost Tebi, što si tu uz mene, i što me pratiš svaki dan. Hvala ti što si savršeno društvo u ovoj pustolovini i avanturi zvanoj život. Znam, nekada baš i nisam dobra prema tebi.. Okej, previše puta sam te zanemarila, bila stroga prema tebi, osuđivala sam te, odbacivala sam te, bila besna na tebe.. Ali mi je bitno da znaš, šta god da sam, ili nisam radila sa Tobom u prethodnim godinama, u dubini duše sam te uvek cenila i volela. Molim te izvini na svakoj izgovorenoj gruboj reči ili kritici prema Tebi. Sada znam koliko sam te sa time povredila, i znam da Ti to nisi zaslužila. Hvala ti što si i tada bila strpljiva sa mnom, volela me, i savetovala. Naš odnos se tek od skora krenuo menjati, i znam, jako puno vremena mi je trebalo da shvatim koliko si zaista divna i koliko puno vrediš baš ovakva kakva jesi. Nadam se da osećaš ove nove promene i korake koje činim da Tebi bude bolje zajedno sa mnom. I bar znam da uvek imamo prostora za zajednički rast, razvoj, napredak, molim te budi tu uz mene na ovom putu. Dokazaću ti da ti i ja znam, i umem, biti pravi prijatelj, kao što si ti uvek bila za mene. Hvala ti na svim tvojim signalima, znakovima. Svaka tvoja bol, simptom je za mene jedan putokaz. Obećavam ti da ću te slušati i da ću obraćati pažnju na Tebe. Znam da nijedan bol, nije slučajan, uvek imaš izuzetno jake razloge za to. Znam, da si uvek sposobna da se regenerišeš, da ozdraviš, da se isceliš sama, ali da sam ti u tom procesu itekako potrebna i ja. Trudiću se da više pričam sa Tobom, jer znam da smo ti i ja fantastična ekipa i da zajedno možemo sve.

Volim te i cenim do kraja Tvoga života,
Tvoja Nora

11101235_10204711121472144_3096864611058718728_n

One thought on “Drago moje Telo – pismo za moje telo

  1. Draga Nora !
    Meni je prvi put da čitam ovakvo pismo,pisano svom telu.Mogu Ti reći da me oduševilo.Interesantno je i veoma poučno.Verovatno mnogi od nas za ovo nismo znali.Uči se dok smo živi.
    Pozdravljam Te i želim Ti puno,puno uspeha na svim poljima u životu !

    Like

Leave a Reply

