Moja prva objava na stranici :) Krećemo :)

15826495_10209208957675238_2233732768626240447_nVeliki pozdrav Svima i želim Vam dobrodošlicu 🙂

Mislim da je već krajne vreme da krenemo da se družimo i na ovaj način, u pisanoj formi 🙂

Da, moram da priznam da sam jako puno razmišljala o ovome, odlagala sa raznim izgovorima tipa: nije još vreme za ovo, ne znam ja da pišem, lakše mi je da kažem ono što mislim, da li ću umeti na pravi način da prenesem pruku i sve ono što želim….

Sada sam već uverena da JA TO MOGU. 🙂 Dosta sam sedela u svojoj zoni komfora, i živela na osnovu nekih uverenja koja su mi u životu usadili kada su mi govorili da moje pisanje nije ništa posebno i bolje da čak i ne pokušam…

Ako ovim tekstovima, uvidima, spoznajama, i svime što ću deliti na ovoj stranici uspem makar jednoj osobi da ulepšam dan, jednu osobu da inspirišem, motivišem da izađe iz svoje pećine u kojoj je dugi niz godina sedeo i da krene da uživa na suncu i diše život punim plućima, moj zadatak će biti obavljen. 🙂

Iskreno verujem da ćemo svi zajedno uživati i na ovom putovanju i da ćemo rasti i razvizati se zajedno 🙂

Ja se već sada radujem tome 🙂

S ljubavlju,
Nora

8 thoughts on “Moja prva objava na stranici :) Krećemo :)

  1. Jupiiii!Bravo Nora…samo napred.Eto tebi je bilo lakše da se izraziš govorom a meni pisanjem. Ti krećeš sa pisanjem a ja sa videima. 😀

    Like

Leave a Reply

