Online serijal: Prolećno buđenje samopouzdanja

Dragi Moji,

U poslednjih par dana imamo zaista divne i sunčane dane, i nekako svi imamo osećaj da nam je proleće blizu. 🙂
Zato sam došla na ideju da je vreme za prolećno buđenje. 🙂

Kreirala sam za vas jedan besplatan serijal sa nazivom: Prolećno buđenje samopouzdanja. 🙂

Vreme je da se pokrenemo, vreme je da probudimo naše samopouzdanje. 🙂

Neka od tema koje ćemo obraditi na ovom serijalu su sledeće:
Šta samopouzdanje jeste, a šta nije?
Kako možemo iugraditi pravo samopouzdanje?
Pričaćemo o kritikama, o prihvatanju.
Podeliću sa vama dosta praktičnih stvari i vežbica koje će vam pomoći da probudite svoje samopouzdanje. 🙂
I još puno toga. 🙂

Ovaj serijal će imati 10 delova, odnosno 10 live uključenja. 🙂

Gde ćemo se družiti?
Serijal je u potpunosti ONLINE i možete nam se pridružiti gde god da se nalazite.
Uživo uključenja će biti u FaceBook grupi: JA TO MOGU.
Sve što treba da uradite jeste da pošaljete zahtev za uključenje u ovu grupu i ja odobravam. 🙂
Za uključenje kliknite OVDE.

Kada krećemo?
Start je najavljen za 3.mart 2021. sa početkom u 18h. 🙂

Radujem se ovom novom serijalu i druženju sa Svima Vama. 🙂
Pridružite nam se što pre i zauzmite svoje mesto. 🙂

Podelite ovu vest sa svojim prijateljima i pozovite ih da nam se pridruže na ovom serijalu. 🙂

Vidimo se 🙂

S ljubavlju,
Nora Jokanović
ThetaHealing i Bars praktičar, Floriterapeut
nora.kalapati@gmail.com


Istina o Manifestovanju i kako da manifestuješ dobro?

Dragi Moji 🙂

Ovoga jutra pričamo o Manifestovanju. 🙂 Koje su vaše asocijacije i zašto se manifestacija ne dešava?
Podelila sam sa vama stvari na koje bi trebalo da obratite pažnju ako želite dobro da manifestujete. Koje su te stvari, šta možete uraditi?
Poslušajte video i saznajte odgovor.

S ljubavlju,
Nora

Ovo su uverenja koja te ograničavaju

Dragi Moji,

danas sa vama delim koja su to uverenja koja vas ograničavaju. Često nismo ni svesni šta nas ograničava, pa možda vam ovaj današnji video pomogne u tome da spoznate neke stvari.

Delim sa vama najčešća uverenja koja ograničavaju i šta možete uraditi sa njima.

Verujem da će vam video služiti, pa pogledajte ga i javite utiske 🙂

S ljubavlju,
Nora

Koja je razlika između puštanja i odustajanja?

Neće ovo ići… Bolje ako pustim…

Sigurna sam da si i ti nekada rekla sebi ovu rečenicu..

Seti se sada nečega što si jako jako želela. Može to biti neki posao, neki odnos, ili odluka da ćeš redovno da vežbaš kako bi do leta doterala liniju. Može to biti bilo šta u čemu si bila odlučna da postigneš. I naravno učinila si sve kako bi se to ostvarilo.

Ulagala si i trud i energiju i vreme, samo rezulata nije bilo. Početni veliki entuzijazam se vremenom pretvorio u razočarenje i očaj. Osećala si da ovo nikako neće da uspe, zato je bolje da čitavu stvar pustiš, i pomislila si da ovo ipak možda nije tvoj put.

Zaista nekada ako rezultati baš izostaju, nije loša ideja malo pustiti stvar i predahnuti, osim ako odustajanje nazivaš puštanjem.

Možda sada mislite, ma daj Nora šta će mi sada ovo? Pa šta je razlika između puštanja i odustajanja? I zašto je to toliko važno?

Zapravo velika je razlika između odustajanja i puštanja, i mislim da treba da znaš koji je razlog zašto nešto prestaješ da radiš na pola puta.

Odustajanje nosi sa sobom bol i stres. Imaš osećaj da nisi nešto uspela da ostvariš, iako si jako želela, doživela si neuspeh. Možda si besna kada se setiš svega toga, a u glavi ti je misao: Bolje da nisam ni krenula.. Samo sam izgubila vreme…

Svakome se može desiti da nešto pokuša, da mu ne ide i odustaje. Neuspeh teško doživljavamo zato mislimo da je možda bolje nazvati ga puštanjem. Za odustajanje se vezuje osećaj poraza, a ko to želi da oseti? Pa niko, naravno. Zato često kažemo da smo otpusili nešto iako smo konačno odustali od tog cilja ili želje.

Ipak, prepoznavanje razlike je važno za naš napredak.

Šta je razlika između puštanja i odustajanja?

Zapravo to su dve različite stvari 🙂

Puštam – Prepoznajem da stvari na ovaj način ne idu, puštam sada, dok ne smislim kako drugačije sve to da odradim. Puštam dok ne vidim iz koje prespektive da ponovo pokušam da to ostvarim.

Ne odustajem, nego uviđam da se na ovaj način taj cilj neće ostvariti, uviđam da nailazim na zidove, i zbog toga uviđam da ovo možda nije pravi put do cilja. Sa puštanjem dajemo sebi priliku da pokušamo drugačije da dođemo do cilja. Dozvoljavamo sebi da nađemo novi put do cilja. Otvoreni smo za nove mogućnosti.

Kroz praktičan primer to bi bilo ovako. Tražite posao. Uporno šaljete biografije za određen posao neko vreme. Međutim ništa se ne dešava, nema nikakvih povratin informacija. Puštanje u ovom slučaju znači da ćeš možda poboljšati svoju biografiju, srediti je da bude lepša, možda ćeš krenuti da konkurišeš i na druge poslove, možda ćeš i prijateljima reći da tražiš posao.

Dakle ne odustaješ od toga da nađeš posao, nego puštaš prvobitnu ideju, ne vezuješ se za nju grčevito, i tražiš nove puteve koji će te dovesti do posla. 🙂

Odustajem – Nisam uspela nešto da ostvarim, nije ovo za mene, neću više da se bavim sa ovim.
O odustajanju pričamo kada nam nešto ne uspe i zbog toga u potpunosti odustajemo od svega. I posle čak i ne razmišljamo o tome da bi mogli to da postignemo na neki drugi način.

Obrati pažnju na ovu malu razliku. Znam da je nekada teško prepoznati i da je razlika mala, ali kao putokaz, postavi sebi pitanje: Da li i dalje želim da ostvarim ono od čega sam sada odustala? Ili sam odustala samo zato što se plašim da mi nešto neće uspeti?
Ako želiš to i dalje, ali se plašiš da nećeš uspeti, onda samo nađi drugu perspektivu i radi dalje.

Međutim… Nekada je teško istrajati…

Već si sve probala ali…

Vremenom si se razočarala.. Uradila si sve neophodne korake. Promenila si odrežene stvari. Pročitala si puno knjiga o tome. Posećivala si seminare. Međutim, rezultata i dalje nema. Sve ovo doživljavaš kao neuspeh, i kako bi se osećala malo bolje govoriš sebi: Puštam ja sada ovo malo, a u stvarnosti si odustala od svega…

Ne veruješ više da je to moguće. Koliko god da želiš nešto, ako ne veruješ da to i možeš da ostvariš, oda sa vremenom gubiš entuzijazam, gubiš motivaciju, jer zašto bi nešto radila ako je to nemoguće? Možda imaš negativne misli, uverenja kojih nisi ni svesna a ipak te ograničavaju. Kada nešto ne uspeš iz prve, ili ide sporije nego što si mislila, time samo potvrđuješ ta svoja uverenja i vraćaš se u svoju zonu komfora.

Nisi spremna za to da će u početku možda biti teško. U kom smislu? Hajmo odmah kroz primer. Ako želiš da imaš savršen izgleda do leta, nije dovoljno sa jednom mesečno odeš u teretanu. Trebaće više truda i energije da dođeš do savrene težine. Ako želiš da nađeš savršeni posao, trebaćeš da pošalješ više biografija, da obaviš više razgovora. U početku to možda izgleda kao gubljene vremena, ali sve to donosi na kraju rezultat.

Ako primećuješ da neko vreme radiš na tome, rezultata nema, da bi najradije sve ostavila sa strane, onda postavi sebi pitanje: Da li dalje želiš to da ostvariš, kao što si to želela na početku? Da li se možda samo malo plašiš svega toga i zato je teško da istraješ? Ili su već na putu shvatila da to nije tvoj put? Ako prepoznaš ovu razliku, onda će ti biti lakše da doneseš odluku o tome da li nastaviti ili napustiti započeto.

Kada se dvoumiš da li nešto da nastaviš da radiš ili ne, zaista vredi razmisliti o tome: Da li zaista želiš pustiš stvari i posle da pronađeš novi način, novi put do cilja, ili bi u potpunosti odustala.
Prepoznavanje razlike između puštanja i odustajanja te može poštedeti mnogih loših trenutaka i osećaja kasnije.

Ako želiš da se oslobodiš uverenja koja te sabotiraju da dođeš do cilja, ako želiš da se oslobodiš barijera i da lakše dođeš do rezulata, ja te pozivam da uradimo ThetaHealing treman zajedno. Vreme je da stvari pogledaš iz druge perspektive i da tvoj trud, zalaganje donese rezultate koje želiš. Više o ThetaHealingu možeš pročitati ovde na blogu, a zakazivanje tremtana je putem maila: nora.jokanovic@gmail.com

Biće mi drago da ti budem pomoć, podrška na ovom putu. ❤

A ljubavlju,
Nora

5 saveta kako ostati pozitivan u negativnom okruženju

Bez obzira koliko ste pozitivni, koliko se trudite da stvari gledate iz pozitivnog ugla (ovde ne mislim na potiskivanje stvari, ili guranje stvari pod tepih), zna biti izazovno ostati u toj energiji kada je oko nas negativno okruženje. Ako smo u okruženju koje se konstantno žali, nezadovoljno je, stalno je u brigama, puno energije treba uložiti da nas ne povuku.
Ima onih situacija kada ne možemo ustati i reći, okej ovo je sada dosta, ne mogu više, jer smo možda na radnom mestu ili na nekom porodičnom okupljanju, ali šta možemo da uradimo u tim situacijama? Danas ću danas podeliti sa vama 5 stvari koje mislim da vam mogu poslužiti. Testitrajte ih, probajte ih, i javite utiske. 🙂

Pa da krenemo, može? 🙂

  1. Fokusiraj se na Sebe
    Kada se nađeš u negativnom okruženju, probaj da se fokusiraš na sebe. Pokušaj da se odvojiš od onoga što drugi pričaju ili rade, budi svesna, postavi sebi sledeća pitanja:

Kako ja reagujem na ovu situaciju?
Kako mogu u ovoj situaciji da reagujem pozitivno?

Kada sretnem osobu koja je negativna, uvek pogledam kakve su moje misli i moji osećaji vezano za tu situaciju i osvestim da je to njeno mišljenje. Ja na to ne mogu da utičem, ja to ne mogu da promenim. Dakle osvestim da nisam odgovorna za to šta će neko reći, misliti ili učiniti. Ono što mogu i za šta jesam odgovorna jeste kako ja reagujem, kako se osećam i šta ću misliti u toj situaciji. Dakle fokus na sebe.

  1. Preokreni svoju reakciju
    Kada se nalazite u negativnom okruženju sjajna je taktika reagovati drugačije nego što ta osoba radi. Ako osoba viče, provocira, znam da zna biti teško drugačije odreagovati. Međutim ipak pokušaj da ne ulaziš u tu energiju. Ako neko viče, ti možeš mirnim tonom odgovoriti. Sa ovakvom reakcijom ne sadmo da sebi radimo dobro, nego obično ta reakcija iznenadi drugu stranu. Jer ona sada očekuje i želi da se svađa sa vama, ali dobija potpuno suprotno. I brže će odustati od toga, jer ne može da postigne ono što želi.
  2. Te emocije nisu tvoje
    Kada je neko negativan, nervozan, to nisu tvoje emocije i nema potrebe da se identifikuješ sa njima. Osvesti da sve to nije usmereno tebi, nego je namenjeno toj situaciji. Pokušaj da se odvojiš od svega toga i ostani van tog kruga.
  3. Ostani u sadašnjem trenutku
    Biće ti mnogo lakše u čitavoj situaciji ako ostaneš u sadašnjem trenutku. Mnogi znaju odlutati u prošlosti i razmišljati o tome šta se desilo, i vući tu negativnu energiju i situaciju još dugo sa sobom. Ili razmišlja o budućnosti i strahuje do čega će sve ovo dovesti. Udah, izdah. Biće ti lakše i pozitivnije ćeš moći da reaguješ ako si fokusirana na sada. Zato fokus na trenutak.
  4. Vežbaj zahvalnost
    Znam, nije lako biti zahvalan za situaciju ili osobu za koju osećaš da ti oduzima energiju, da ima negativan uticaj na tebe, međutim veruj mi, puno može da pomogne. Ako je to osoba sa kojom imaš divne uspomene, pokušaj da ih prizoveš i kada dođe do negativnih stvari da ti i to bude pred očima. Da ne bude sve samo negativno. Možda je toj osobi samo loš dan, možda joj se nešto dešava. A šta ako ta osoba uvek ima loš dan i uvek je negativna? E to je zanimljivo. 🙂 Zahvalnost u tim situacijama ćeš osetiti tako da si ponosna na sebe. Zašto? 🙂 Ponosna jer bez obzira što je ta osoba negativna, ti si uspela da vidiš drugu sliku i bez obzira na njene postupke ti si uspela da ostaneš pozitivna. 🙂

I jedna misao mi prolazi kroz glavu sada, a to je: Imamo izbor. Biramo da li ćemo na problem gledati kao nešto veće od nas, ili ćemo odabrati da mi budemo veći od problema i da je stavimo u džep. 🙂 Pa šta ćete odabrati? 🙂

Ako želiš da ti pomognem u tome da se lakše oslobodiš negativnih stvari, da ne vučeš sa sobom sve te terete svakako predlažem da uradimo jedan ThetaHealing tretman zajedno. Da u svakom trenutku možete da budete svoji, da održite fokus na stvarima koje su vam bitne i važne, da dozvolite sebi pozitivu. 🙂

Zakazivanje ThetaHealing tretmana je putem maila:
nora.jokanovic@gmail.com

Biće mi drago da ti pružim podršku na ovom putu 🙂

S ljubavlju,
Nora

Koji su znaci nedostatka ljubavi prema Sebi?

Dragi Moji,

Često volim da pričam baš o ovoj temi: Ljubav prema Sebi.
Međutim danas pričamo iz jedne druge perspektive. Koji su znaci nedostatka ljubavi prema sebi?
Gde još možete poraditi? Šta vam još može pomoći?

O svemu tome danas. 🙂

Pogledajte video 🙂

S ljubavlju,
Nora

Da li sa lakoćom puštate stvari? – TEST

Dragi Moji,

danas vam donosim jedan test, koji će vam pomoći da proverite, da li i sa kojom lakoćom puštate stare stvari iz života. Puštanje je važno, jer ako samo gomilamo stvari, ne ostavljamo prostor za nove, sveže, možda i lepše stvari. Pa šta se više odnosi na Vas? Da li ste neko ko tapka u mestu sa starim stvarima, ili sa lakoćom puštate negativna dešavanja iz svog života? Ovaj test će vam pomoći da složite sliku u tome.

Odgovorite iskreno na ova pitanja i saznajte odgovor.

  1. Pokvario ti se računar, a na njemu su sve tvoje slike i podaci koji će zauvek nestati, jer nigde nemaš kopiju. Kako bi se osećala?
    a) Pokušaću sve kako bi povratila slike i podatke.
    b) Ljuta sam na sebe, na računar i na ceo svet.
    c) Nisam srećna, ali se ne potresam puno. To su samo slike i dokumenta, ali neka mi to bude najveći problem u životu.
  2. U toku vožnje se posvađaš sa vozačem iz susednog vozila, on izlazi iz auta i kreće da ti preti. Kako ćeš reagovari?
    a) Danima ću vrteti taj događaj u glavi i svaki put ću biti besna.
    b) Taj dan ću još prepričati događaj, a sutra ću ga već zaboraviti.
    c) U roku od par minuta ću se smiriti, a za par sati će to biti samo daleka uspomena.
  3. Pomisli na neku osobu koja te je u predhodne 3 godine povredila. Šta osećaš kada pomisliš na tu osobu?
    a) Želim joj da i ona oseti kako se ja osećam, neka plati za ono što mi je uradila.
    b) Ne želim joj ništa loše, ali ne želim nikad više da je vidim. Mislim kada bi je videla, ne bi mi bilo svejedno.
    c) Gde god da se sretnemo, neće mi biti problem. Oprostila sam joj, ne želim joj ništa loše.
  4. Sanjala si da ti je neki član porodice doživeo nezgodu. Kako ćeš se ponašati nakon buđenja?
    a) Ceo dan će me mučiti san.
    b) Ujutru ću biti pod utiskom, ako kako odmiče dan, smanjivaće se taj loš osećaj.
    c) Za par sati će skroz nestati taj negativan osećaj i neću više misliti na to.
  5. Javljaš se na novo radno mesto. Želiš da radiš tamo, sve ti se sviđa, uspešno prolaziš selekciju, sve je veća verovatnoća da ćeš ti dobiti taj posao. Međutim, sasvim neočekivano ipak druga osoba dobija tu poziciju. Kako se osećaš zbog toga?
    a) Osećam da se desila nepravda. Setim se da je to obrazac koji uvek prolazim. Drugi su uspešniji od mene.
    b) Nije mi svejedno, ali me ne zanima zašto je druga osoba dobila posao. Za dan dva ću povratiti svoje samopouzdanje i nastavljam potragu za novi posao.
    c) Spremila sam se za ovu opciju, pa me rezultat ne iznenađuje. Čak štaviše misim da se ništa ne dešava bez razloga, pa sam sigurna da me čeka nešto bolje.
  6. Ako pomisliš na nekog ko više od 3 godine nije među živima, na šta pomisliš?
    a) Ne osećam se dobro, jako mi je teško.
    b) Imam pomešane osećaje. Sećam se i lepih i tužnih situacija.
    c) Osećam mir.
  7. Zamisli sledeću situaciju: jako si gladna, i jedva čekaš da se ručak skuva. U poslednjem momentu srušiš tanjir i hrana je na podu, ne možeš je pojesti. Kako reaguješ na ovu situaciju?
    a) Postajem nervozna, i više nemam ni apetita.
    b) Postajem nervozna, i razlisliću o tome da li mogu nešto da rešim.
    c) Smejaću se situaciji, sjajno što se nije desilo nešto gore.

Izračunajte koliko bodova imate na sledeći način:
Odgovori pod A nose 1 bod.
Odgovori pod B nose 2 boda.
Odgovori pod C nose 3 boda.

Manje od 10 bodova:
Živiš zatočena u prošlosti. Treba da naučiš kako da pustiš prošlost, jer ako ovako nastaviš sva tvoja energija će biti zatočena. Prošlost je deo našeg života, ali je važno da nas ne sputava i ograničava. Nauči da opraštaš, puštaš stvari i gledaš stvari iz druge perspektive. Nije sve samo crno ili belo.

Između 10 i 15 bodova:
Mnogo puta se pojavljuju negativne stvari iz prošlosti. Teško se nosiš sa prošlošću, teško puštaš stare stvari. Pogledaj na osnovu testa koje životne situacije stvaraju najviše poteškoća, to su odgovori pod A. Na ovim područjima treba da se još razvijaš.

Između 15 i 18 bodova:
Jasno je da možeš da pustiš prošlost, da možeš stvari da sagledaš iz druge perspektive, međutim kada se javi neka situacija koja u tom momentu deluje nerešiva, osećaš se jako loše. Pogledaj i ti odgovore na pitanja i pokušaj da otkriješ koje su situacije zbog kojih se osećaš nemoćno. Da li je to puštanje stvari? Puštanje bolnih tema? Kada to otkriješ, biće ti lakše da poradiš na njima.

Preko 18 bodova:
Možeš sa lakoćom da pustiš prošlost i da živiš u sadašnjem trenutku. Ako imaš priliku, pokaži svoj primer drugima, i pokaži im kako i oni to mogu da urade.

Da li Vam se svideo test? 🙂

Podelite svoje rezultate sa nama 🙂

Ako želiš da ti pomognem u tome da lakše i jednostavnije puštaš stare stvari iz života, da se oslobodiš svega onoga što te sada sabotira ograničava da živiš život punim plućima svakako predlažem da uradimo jedan ThetaHealing tretman zajedno.
Da prošlost više ne bude nešto što stvara grč, nemir, nesigurnost, nego iskustvo koje ti sada pomaže da budeš najbolja verzija sebe. 🙂

Zakazivanje ThetaHealing tretmana je putem maila:
nora.jokanovic@gmail.com

Biće mi drago da ti pružim podršku na ovom putu 🙂

S ljubavlju,
Nora